W 2017 roku zrealizowaliśmy z MROT trzy wspólne działania mające na celu promocję turystycznych produktów sieciowych. Przygotowaliśmy katalog, pracowaliśmy na warsztatach oraz opracowaliśmy karty turystyczne dla 5 produktów sieciowych.
Na początku roku wydaliśmy katalog opisujący 8 produktów sieciowych, których komercjalizacją zajmowaliśmy się w 2016 roku.
Podczas warsztatów poruszone zostały niezwykle istotne kwestie:
- Dlaczego sieciowe produkty turystyczne są ważne.
- Jak wygląda platforma współpracy i komercjalizacji obecnie.
- Jakie narzędzia zostaną jeszcze zintegrowane w ramach platformy.
Stworzone karty opisywały 5 produktów sieciowych województwa mazowieckiego:
– Mazowiecki Szlak Literacki
– Mazowsze na Filmowo
– Misja Kampinos
– Skarbiec Mazowiecki
– Szlak Frontu Wschodniego i I Wojny Światowej
Łącznie stworzono 40 kart ukazujących atrakcje wchodzące w skład każdego z produktów. Eksponowane zostały za pomocą standów, które zostały umiejscowione we wszystkich miejscach ujętych w produktach sieciowych. Dzięki temu promują się wzajemnie tworząc sieć wzajemnej rekomendacji.
Były to kolejne działania zrealizowane wspólnie z MROT, które mamy nadzieję przyczynią się do komercjalizacji kolejnych produktów turystycznych regionu.