O nas
Landbrand

Historia landbrand rozpoczęła się w 2007 roku. Na swoim koncie mamy ponad 200 zrealizowanych projektów dla samorządów, przedsiębiorstw sektora gastronomicznego i restauracji z całej Polski.

Współpracowaliśmy z agendami rzędowymi i branżowymi tworząc programy promocji polskiej turystyki i żywności. Do grona naszych partnerów należą między innymi Polska Organizacja Turystyczna, Polska Izba Mleka.

Jesteśmy twórcami między innymi polityki turystycznej Miasta Stołecznego Warszawy, Strategii rozwoju turystyki Lublina, Programów rozwoju turystyki w kilku polskich województwach.

Do naszych autorskich projektów należą między innymi Nowe Muzeum, Noc Restauracji i inne.

Specjalizujemy się w dodawaniu wartości poprzez sieciowanie współpracy i budowanie marki.

169
Zrealizowanych projektów
123
Warsztatów, szkoleń i konferencji
64
Wystąpień publicznych na konferencjach
113
Wspartych miast, gmin i regionów
Nasza drużyna
Poznaj naszą doświadczoną drużynę

Jesteśmy zespołem ekspertów, którzy w turystyce odnajdują swoje pasje. Mieliśmy przyjemność współpracować z samorządami ze wszystkich regionów Polski.

Hubert Gonera

Właściciel firmy

Marta Pilarczyk

Specjalistka ds. analiz

Michał Chrostowski

Konsultant ds. marketingu i organizacji eventów
Pozostali
Zespół Landbrand w latach 2007 – 2020 tworzyli:

Agata Frydrych

Pracownik

Anna Jarkiewicz

Stażystka

Anna Polgert

Pracownik

Anna Ruczyńska

Stażystka

Cezary Hurysz

Pracownik

Grzegorz Niklas

Pracownik

Hubert Maciaszczyk

Stażysta

Jakub Borcuki

Pracownik

Karolina Wędrowicz

Pracownik

Maciej Kowalski

Stażysta

Martyna Kowalska

Stażystka

Maurycy Śmiałkowski

Pracownik

Monika Dzimińska

Stażystka

Piotr Benenowski

Pracownik

Wojciech Górny

Pracownik
Poznaj naszą ofertę
Oferta

Historia landbrand rozpoczęła się w 2007 roku. Na swoim koncie mamy ponad 200 zrealizowanych projektów dla klientów z całej Polski.

TOURISM
Turystyka to najbardziej zespołowa gra i najpraktyczniejsza forma edukacji. Aktywujemy rozwój lokalny tworząc podstawy do komercjalizacji turystyki.
FOOD
Wiemy, jak ważne jest to, co jemy. Dla zdrowia, rozwoju społeczności lokalnej i przyszłości planety. Dlatego też tworzymy wartościowe inicjatywy kulinarne i pomagamy im zająć należyte miejsce na rynku.
BRANDING
Wspieramy miasta i regiony w odkrywaniu własnej tożsamości. Pomagamy w budowaniu marki będącej wyróżnikiem i środkiem przekazu wartości dostarczanych turystom, mieszkańcom i inwestorom.