Głową w chmurach, nogami mocno na ziemi. Lubi wytyczać nowe drogi w polskiej turystyce, marketingu i kulinariach. Stosuje dewizę doradzamy tylko takie rozwiązania, które potrafimy wdrożyć i wiemy, że działają. Absolwent turystyki i rekreacji oraz filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pierwsze szlify w turystyce zdobywał w Las Vegas i na Korsyce. Odpowiedzialny za sukces landbrand na polu turystyki, marki i kulinariów. Współtwórca pierwszych w Polsce strategii rozwoju turystyki, szlaków turystyki kulinarnej, sieciowych działań promujących turystykę i gastronomię.
Jego autorskimi pomysłami są miedzy innymi Noc Restauracji, Kulinarny Poznań,
Kolej na Wielkopolskie Smaki, Nowe Muzeum. Uważa, że uczymy się całe życie,
a turystyka, branding i kulinaria stwarzają ku temu najlepsze sposobności.
Jest jednym z fundatorów Tasting Poland – Fundacji promocji polskie kultury, gospodarki, kuchni i turystyki. Jest także polskim Ambasadorem, największej liczącej ponad 20 lat, organizacji o zasięgu globalnym – World Food Travel Association.