landbrand sc w konsorcjum z PART SA wykonało dokument strategiczny dotyczący rozwoju turystyki dla miasta Słupska. Prace nad Strategią trwały od lipca 2008 i zostały zakończone w listopadzie 2008. Dokument został opracowany w oparciu o autorską metodologię.
W ramach dokumentu konsultanci landbrand sc opracowali analizy:
- atrakcyjności turystycznej miasta i okolic
- infrastruktury turystycznej miasta
- SWOT sektora turystycznego w Słupsku
- obecnej i docelowej pozycji konkurencyjnej na turystycznej mapie kraju
- dostępności komunikacyjnej oraz segmentacji turystów
a także założenia koncepcyjno-strategiczne:
- Misję, wizję i cele strategiczne rozwoju turystyki w Słupsku
- Wiązankę produktu mix oferty turystycznej Słupska
- Elementy marketingu miejsc: wizerunku, atrakcji, infrastruktury i zasobów ludzkich
W dokumencie uwzględniono także wyniki badań wizerunkowych przeprowadzonych z udziałem agencji badawczej Synovate.