W wyniku wygranego postępowania przetargowego ogłoszonego przez Urząd Miejski w Białymstoku, firma landbrand zrealizowała projekt "Opracowanie teoretyczne trzech produktów turystycznych: Białystok Esperancki, Białystok Egzotyczny, Białystok Wielu Kultur oraz realizacja jednego z nich". Realizacja projektu współfinansowana była w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
Prace nad nowymi produktami turystycznymi Białegostoku trwały od marca do czerwca 2009r.
W ramach projektu zespół landbrand:
- opracował 3 dokumenty strategiczne dotyczące rozwoju markowych produktów turystycznych Białegostoku: Esperanckiego, Wielokulturowego i Kulturowego
- zrealizował wdrożenie założeń Produktu Białystok Esperancki z elementami Produktu Białystok Wielokulturowy.
Elementy wdrożenia produktu turystycznego Białystok Esperancki:
- wytyczenie szlaku turystycznego Szlakiem esperanto i wielu kultur w przestrzeni miejskiej Białegostoku
- wykonanie 18 tablic informacyjnych zawierających informacje o poszczególnych atrakacjach w 3 językach - polskim, angielskim i esperanto oraz w alfabecie Braille'a.
- wykonanie strony internetowej
- opracowanie i wydruk folderów promujących Szlak w języku polskim, angielskim i esperanto
- zaprojektowanie i wykonanie gadżetu promującego produkt Białystok Esperancki - brelok "esperanto bjalistoko".