W 2019 roku na zlecenie Europejskiego Ugrupowania Współpracy Terytorialnej TATRY opracowaliśmy „Strategię rozwoju Historyczno-kulturowo-przyrodniczego Szlaku wokół Tatr jako marki turystycznej”. Dokument składał się z trzech części – analitycznej, strategicznej i wdrożeniowej.
Szlak wokół Tatr to ponad 150 km trasa rowerowa przebiegająca w większości z dala od ruchu samochodowego. Potencjał Szlaku poznawaliśmy nie tylko zza biurka analizując stan infrastruktury, podejmowane działania promocyjne czy aktualne trendy, ale i także na dwóch kółkach z pięknymi widokami na Tatry. Już 20-kilometrowa wycieczka na polsko-słowackim odcinku trasy pokazała nam, że Szlak wokół Tatr to doskonała alternatywa dla pieszych wędrówek górskich, i dla sportowców, i dla rodzin z dziećmi, bez tłoku, w otoczeniu cudownej przyrody, z możliwością poznania cennych zabytków pobliskich miejscowości.
Podczas realizacji tego projektu mieliśmy także okazję spotkać się z przedstawicielami polskich i słowackich samorządów i przedsiębiorców funkcjonujących wokół Szlaku na warsztatach z zakresu rozwoju produktu turystycznego oraz budowania wysokiej jakości atrakcyjnej oferty dla turystów przyjeżdżających na Szlak wokół Tatr.