Marta Pilarczyk

Specjalistka w zakresie analiz rynku turystycznego oraz potencjału turystycznego regionów i ich działań marketingowych. Ninja w GUS-ie i Excelu. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na kierunku Gospodarka Turystyczna (specjalność: Międzynarodowy Biznes Turystyczny). W trakcie studiów kierowała działalnością Studenckiego Koła Naukowego Explorers, w którym wraz z zespołem realizowała badania marketingowe (dotyczące m.in. turystyki żeglarskiej), spotkania z podróżnikami i praktykami biznesu. Posiada doświadczenie w organizacji wydarzeń – wykładów, warsztatów i konferencji. W landbrand współtworzyła m.in. Politykę turystyczną m.st. Warszawa, Raport otwarcia
marki miasta Słupsk czy Strategię Szlaku wokół Tatr jako marki turystycznej. Brała udział w opracowywaniu systemu promocji atrakcji Wielkopolski Gościnnej i Krosna Odrzańskiego. Lubi planować. W szczególności relaksujące wypady na górskie szlaki.