Michał Chrostowski

Konsultant do spraw marketingu oraz organizacji eventów. Zakochał się w turystyce jako dziecko i postanowił rozwijać się w tej dziedzinie co zaowocowało ukończeniem kierunku Turystyka i Rekreacja na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Obecnie kontynuuje zgłębianie wiedzy turystycznej na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu – kierunek Turystyka i Rekreacja o specjalności manager wydarzeń sportowych oraz rekreacyjnych. Do landbrandu trafił dzięki Europejskiemu Stażowi Dobry Start 2.0, po którego odbyciu wiedział, że chce tutaj zostać na dłużej. Posiada doświadczenie w organizacji konferencji oraz warsztatów, co popierają udane warsztaty szkoleniowe na rzecz projektu My Fish
Darłowo oraz konferencja Fakty i Mity o Mleku we Wrocławiu. Ekspert od marketingu oraz planowania podczas obszernego projektu „Dzieciaki Mleczaki” dla Polskiej Izby Mleka. Uczestniczył w tworzeniu audytu i planu rozwoju w projekcie dla Subregionu Zachodniego Śląska. Uwielbia poznawać oraz słuchać ludzi. Pasjonat sportów, nowych technologii oraz historii nordyckiej. Zwolennik intensywnego zwiedzania podczas podróży – w szczególności sfer kulinarnych oraz historycznych.