Na zlecenie Urzędu Miejskiego w Słupsku landbrand - PART opracowało Raport Otwarcia Marki Słupska. Dokument powstał na podstawie badań wizerunkowych zrealizowanych wg autorskiej metodologii PART-Synovate City Brand Track.
Przeprowadzone przez globalną agencję badawczą Synovate badania zrealizowane zostały w trzech grupach reprezentatywnych dla kraju, województwa pomorskiego i Ziemii Słupskiej. Wyniki badań pomogą w przygotowaniu profesjonalnej Strategii budowy marki Słupska, którą stworzy w kolejnym kroku konsorcjum PART - landbrand.
Na podstawie badań wizerunkowych powstał dokument analityczny "Raport Otwarcia Marki Słupsk". W dokumencie przedstawiono kluczowe dla marki miasta aspekty wizerunku:
- Pozycję miasta na tle miast konkurencyjnych
- Konkurencyjność miasta pod względem jakości życia, edukacji, gospodarki i turystyki
- Analizę najsilniej kojarzonych z miastem atrakcji i faktów
- Poziom satysfakcji mieszkańców i turystów z oferty miasta