Na zlecenie Urzędu Miejskiego w Słupsku landbrand - PART opracowało Raport Otwarcia Marki Słupska.  Dokument powstał na podstawie badań wizerunkowych zrealizowanych wg autorskiej metodologii PART-Synovate City Brand Track.

Przeprowadzone przez globalną agencję badawczą Synovate badania zrealizowane zostały w trzech grupach reprezentatywnych dla kraju, województwa pomorskiego i Ziemii Słupskiej. Wyniki badań pomogą w przygotowaniu profesjonalnej Strategii budowy marki Słupska, którą stworzy w kolejnym kroku konsorcjum PART - landbrand.

 

Na podstawie badań wizerunkowych powstał dokument analityczny "Raport Otwarcia Marki Słupsk". W dokumencie przedstawiono kluczowe dla marki miasta aspekty wizerunku:

  • Pozycję miasta na tle miast konkurencyjnych
  • Konkurencyjność miasta pod względem jakości życia, edukacji, gospodarki i turystyki
  • Analizę najsilniej kojarzonych z miastem atrakcji i faktów
  • Poziom satysfakcji mieszkańców i turystów z oferty miasta