To pierwszy w Polsce kompleksowy program budowania marek terytorialnych. Prace nad Branding Polska oparte są o podstawy wiedzowe, których dostarczają badania marketingowe. Jesteśmy poważnym partnerem dla samorządów, dlatego nie namawiamy ich na kosztowne i hałaśliwe kampanie marketingowe. Proponujemy odpowiedzialne podejście do budowania marki, która daje trwałą przewagę konkurencyjną na mapie miast i regionów w kraju i Europie.
W ramach projektu Branding Polska landbrand współtworzył Raport Otwarcia Marki Warmii i Mazur, który powstał przy udziale globalnej agencji badawczej Synovate. W Raporcie dostarczono wszechstronnej wiedzy nt.:
- Wizerunku marki Warmii i Mazur wśród Polaków, mieszkańców regionu i turystów
- Silnych i słabych stron marki Regionu
- Zróżnicowania terytorialnego wizerunku marki Warmii i Mazur
- Profilu obecnego i docelowego turysty
- Najważniejszych dla budowania marki atrakcji turystycznych w Regionie