Wspólnie z Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną (MROT) pracowaliśmy nad komercjalizacją ośmiu najbardziej zaawansowanych produktów sieciowych regionu. Podczas serii warsztatów pracowaliśmy z przedstawicielami każdego z produktów. Wspólnie z nimi stworzyliśmy krótkie i treściwe opisy ofert turystycznych dla 39 atrakcji. Do każdej z ofert dobraliśmy wizerunkowe zdjęcie, a dla każdego ze szlaków kolor przewodni. W efekcie powstało 39 atrakcyjnych kart turystycznych wydrukowanych w poręcznym formacie.

 

Karty turystyczne dostępne będą na 64 stojakach. Wszystkie 39 ofert zostanie wspólnie zaprezentowanych na dużym standzie w 25 punktach informacji turystycznej na terenie całego Mazowsza. Turysta sam będzie mógł wybrać te oferty, które go interesują i stworzyć własną wersję produktu turystycznego. Powstała także największa sieć wzajemnych poleceń i promocji krzyżowej. Wszyscy partnerzy w ramach produktów sieciowych otrzymają mały stojak z kartami turystycznymi promującymi atrakcje w ramach danego produktu.

 

To pierwszy ważny krok w kompleksowej promocji i komercjalizacji produktów sieciowych na Mazowszu. MROT planuje przenieść karty turystyczne w ramy prowadzonych przez organizację serwisów www. Jest to już trzeci projekt komercjalizujący sieciowe produkty turystyczne opracowany przez landbrand w ostatnich latach.