W ramach projektu opracowano ideę marki Pętli Żuławskiej, zaproponowano koncepcję działań promocyjnych i PR realizowanych przez samorząd województwa pomorskiego w celu wypromowania markowego produktu turystyki wodnej w Polsce i zagranicą. Promocja Pętli w 2012 roku będzie przebiegać miedzy innymi pod hasłem - Wszycy na Pokład - co ma komunikować dostępność produktu turystyki wodnej i brak barier prawnych do jej uprawiania (nowelizacja przepisów z 2010 roku nie wymaga posiadania stopni żeglarskich, aby pływać barkami turystycznymi).

 

Zespół landbrand w ramach projektu opracował diagnozę potencjału, strategię promocji wraz z media planingiem i egzekucją graficzną. Projekt zamykało opracowanie i przygotowanie do druku egzekucją przewodnika turystyki dla żeglarzy i wodniaków: Pętla Żuławska - przewodnik turystyki wodnej wraz z mapą wodniacko-turystyczną obszaru Delty Wisły, Zalewu Wiślanego i Powiśla. Wydawnictwo zostało przetłumaczone na język angielski, niemiecki i rosyjski i wydane w ilości 10 000 egzemplarzy. Przewodnik spotkał się z życzliwym przyjęciem przez turystów i środowisko żeglarskie.