Przez pięć lat pracowaliśmy z Urzędem Miasta Gdańsk  i restauratorami tworząc unikatowy szlak kulinarny Smaki Gdańska. Rozpoczęliśmy od audytu potencjału kulinarnego miasta, stworzyliśmy strategię rozwoju i promocji, brand. Restauracje i kawiarnie promowane w ramach Smaków Gdańska przeszły dwuetapowy proces weryfikacji, prowadzony przez naszych doświadczonych konsultantów i krytyka kulinarnego Artura Michnę. Wśród wstępnie wybranych na podstawie audytu internetowego 80 lokali, do dalszego etapu zakwalifikowaliśmy blisko 50, w których złożyliśmy wizyty oceniając jakość serwowanych potraw, sezonowość menu, obecność regionalnych dań lub składników w karcie, a także wystrój lokalu i poziom obsługi. Ostatecznie w projekcie wzięły udział 32 gotowe do współpracy restauracje, kawiarnie i sklepy, które zostały zaprezentowane w 7 kategoriach: Autorskie Smaki, Smak Tradycji, Rybne, Przy piwie i nalewce, Na luzie/Na lunch, Słodki Gdańsk oraz Smaczne zakupy. Osobną kategorią w wydawnictwie są Gdańskie Przystawki, które można zdegustować w wybranych dziewięciu restauracjach.

Wykonaliśmy dwujęzyczny przewodnik kulinarny i stronę internetową, poświęconą tradycyjnym lokalnym smakom i najlepszym gdańskim restauracjom. Smaki Gdańska to projekt, który ma ułatwić mieszkańcom i turystom odkrycie starannie wybranych dań, produktów i miejsc, które współcześnie tworzą tożsamość kulinarną Gdańska.

Na podstawie zebranych materiałów nasz zespół zredagował polskie i angielskie teksty do przewodnika. Wykonaliśmy także sesje zdjęciowe w lokalach oraz opracowaliśmy logo projektu. Efektem finalnym naszych prac jest atrakcyjne 100-stronnicowe wydawnictwo z praktyczną mapą oraz nowoczesna strona internetowa dostępna pod adresem www.gdansk.pl/smakigdanska.

Przewodniki znalazł się we wszystkich punktach informacji turystycznej w Gdańsku oraz w restauracjach biorących udział w projekcie.

Zorganizowaliśmy wizyty studyjne dla dziennikarzy i blogerów kulinarnych.  Jedna z nich poświęcona była rokitnikowi. W czasie trzydniowego spotkania uczestnicy mieli okazję zobaczyć naturalne stanowiska owocu oraz wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Krzysztofa Ilnickiego z UMAM Patissere i Mariusza Wolskiego z Restauracji Żabusia. Akcją promującą Smaki Gdańska przez kilka lat była Noc Restauracji.

Kolejna edycja wizyty prasy była poświęcona poznawaniom smaków Wrzeszcza zapisanych w prozie Noblisty Guntera Grassa. Niestety w roku zabójstwa Pana Prezydenta Adamowicza projekt przestał być realizowany przez Miasto, a szkoda. Do dziś można jednak znaleźć ślady po nim w restauracyjnych menu gdzie funkcjonują lokalne dania oznaczone logo projektu.