Michał Chrostowski

Konsultant do spraw marketingu oraz organizacji eventów. Zakochał się w turystyce jako dziecko i postanowił rozwijać się w tej dziedzinie co zaowocowało ukończeniem kierunku Turystyka i Rekreacja na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Obecnie kontynuuje zgłębianie wiedzy turystycznej na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu – kierunek Turystyka i Rekreacja o specjalności manager wydarzeń sportowych oraz rekreacyjnych. Do landbrandu trafił dzięki Europejskiemu Stażowi Dobry Start 2.0, po którego odbyciu wiedział, że chce tutaj zostać na dłużej. Posiada doświadczenie w organizacji konferencji oraz warsztatów, co popierają udane warsztaty szkoleniowe na rzecz projektu My Fish
Darłowo oraz konferencja Fakty i Mity o Mleku we Wrocławiu. Ekspert od marketingu oraz planowania podczas obszernego projektu „Dzieciaki Mleczaki” dla Polskiej Izby Mleka. Uczestniczył w tworzeniu audytu i planu rozwoju w projekcie dla Subregionu Zachodniego Śląska. Uwielbia poznawać oraz słuchać ludzi. Pasjonat sportów, nowych technologii oraz historii nordyckiej. Zwolennik intensywnego zwiedzania podczas podróży – w szczególności sfer kulinarnych oraz historycznych.

Marta Pilarczyk/ Woźniak

Specjalistka w zakresie analiz rynku turystycznego oraz potencjału turystycznego regionów i ich działań marketingowych. Ninja w GUS-ie i Excelu. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na kierunku Gospodarka Turystyczna (specjalność: Międzynarodowy Biznes Turystyczny). W trakcie studiów kierowała działalnością Studenckiego Koła Naukowego Explorers, w którym wraz z zespołem realizowała badania marketingowe (dotyczące m.in. turystyki żeglarskiej), spotkania z podróżnikami i praktykami biznesu. Posiada doświadczenie w organizacji wydarzeń – wykładów, warsztatów i konferencji. W landbrand współtworzyła m.in. Politykę turystyczną m.st. Warszawa, Raport otwarcia
marki miasta Słupsk czy Strategię Szlaku wokół Tatr jako marki turystycznej. Brała udział w opracowywaniu systemu promocji atrakcji Wielkopolski Gościnnej i Krosna Odrzańskiego. Lubi planować. W szczególności relaksujące wypady na górskie szlaki.