Projekt obejmował swoim zasięgiem woj. pomorskie i zrealizowany został przez PART SA na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Szlak Zamków Gotyckich, Szlak Latarń Morskich, Szlak Zabytków Hydrotechniki i Szlak Bursztynowy ? Amber Route, to nowa oferta turystyczna województwa. Nowa, choć wprost wypływająca z tożsamości kulturowej regionu. Szlaki Kulturowe to możliwość spędzenia aktywnych wakacji w woj. pomorskim, podczas których turysta pozna unikatowe tradycje bursztynnicze Światowej Stolicy Bursztynu i Polskiego Bursztynowego Wybrzeża, pomysłowość inżynierów budowli wodnych na Żuławach i pomorskich rzekach, zachwyci się najpiękniejszymi widokami w kraju, jakie oferują latarnie morskie oraz przeniesie się w czasy średniowiecza, kiedy to zamki krzyżackie były głównymi ośrodkami kulturowymi i finansowymi regionu. Atrakcje na szlakach dadzą się poznać w interaktywny sposób, realizować będą funkcję edukacyjną adresowaną nie tylko do najmłodszych odbiorców. Cztery szlaki to cztery osobne historie do poznania.

W wyniku prac powstały m.in. koncepcje marketingu atrakcji, usług, infrastruktury i wydarzeń poszczególnych szlaków, a także przykładowe oferty pakietów turystycznych. Wykreowane zostały także logotypy dla szlaków: bursztynowego, latarń morskich oraz zabytków hydrotechniki. W efekcie realizacji Projektu powstała strona internetowa informująca o atrakcjach, które czekają turystów na szlakach.

W ramach projektu landbrand jest współtwórcą między innymi:

  • Koncepcji marketingu mix dla Szlaku Bursztynowego oraz Latarń Morskich
  • Założeń do wdrożenia projektu
  • Koncepcji pakietów turystycznych dla 4 szlaków
  • Treści do strony internetowej    4szlaki.pl