Szlak Gryfitów. Bałtycki przewodnik turystyczny. Śladami dynastii książąt pomorskich w Polsce, Niemczech, Dani i Szwecji.Tourism
Strategia rozwoju i komunikacji marketingowej turystyki województwa podkarpackiego na lata 2020-2025Tourism
Aktualizacja Strategii zintegrowanego markowego produktu Kanał Augustowski jako element produktu międzynarodowego. Etap IITourism
Strategia rozwoju Historyczno-kulturowo-przyrodniczego Szlaku wokół Tatr jako marki turystycznejBranding
Międzynarodowa Droga Wodna MDW E 70 – Strategia promocji markowego produktu turystycznego i transportowego, przewodnik dla wodniaków, mapaTourism
Międzynarodowe Forum Gospodarcze w Gdyni – Hubert Gonera liderem panelu turystycznego w dniu 14 października 2011 rokuTourism
Pętla Żuławska – Strategia promocji markowego produktu turystycznego, przewodnik dla wodniaków, mapaTourism
Strategia rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych i kulturowych Powiatu Radzyńskiego i Miasta Radzyń PodlaskiTourism